25 Şubat 2017 Cumartesi

Neşeli Süs Evim Blogundan Gelen Mim Daveti 💕



Mim davetlerinde çok mutlu oluyorum ama, bir heyecanlanıyorum bir telaşlanıyorum 😃 
Sevgili Neşeli Süs Evim blogunun davetini alınca yine heyecanım dorukta, çok teşekkür ediyorum 😊

Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı ? 

Aslında çok fazla hayal kuruyorum, kafamda hep yapmak istediğim şeyler dolaşır, çok büyük hayaller değil ama Başak burcu olmamdan da kaynaklandığı için hep hayallerimi nasıl gerçekleştireceğimi planlarım, o yüzden yer ya da zaman dilimi önemli değil 😉

En çok neyin hayalini kurarsınız? 

Belli olmuyor birçok hayalini kurduğum şey var ama bazen unutuyorum bazen gerçekleştirmek için üzerine gidiyorum, en çok ailemle ilgili hayallerim var 👪

Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi ? 

Çok büyük hayallerim olmadı, o yüzden birçok hayalim gerçekleşti çok şükür. 

Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı  ? 

Bir süredir iş hayatından uzağım, yeniden işe girme gibi bir düşüncem var, kararsızım, o gerçekleşebilir belki 👍


*Görsel internetten alıntıdır. 

4 yorum:

  1. Dilerim her şey güzel gönlünüzce olur sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sizin de dilekleriniz gerçekleşir inşallah, sevgiler :)

      Sil
  2. Umarım tüm hayalleriniz, planlarınız en güzel şekilde gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hepimizin hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle :)

      Sil