8 Ağustos 2016 Pazartesi

Ilgının Renkli Dünyası'nın Daveti ile #BLOGGERLIFE2 MIM

İlk kez MIM leniyorum. Çok acemiyim bu konuda. Takip ettiğim bloglarda bu tür postlar okumuştum ama şimdi elim ayağım karıştı, heyecanlandım :)


Sevgili Ilgının Renkli Dünyası Banu hanım beni mimlemiş. Bana bu güzel deneyimi yaşattığı için kendisine çok teşekkür ediyorum. 

1) Blogger denilince ilk aklınıza gelen şey nedir?

Blogger denilince önceleri aklıma sadece ilgi alanım olan makyaj ve kozmetik bloggerları geliyordu, şimdi değişik blogları okudukça, bu işin çok geniş bir yelpaze olduğunu, aklıma gelmeyecek ve çok ilgimi çeken konularda blog yazan bloggerlar olduğunu ve her blogun ayrı bir dünya olduğunu keşfettim ve okumaktan büyük keyif alıyorum.  

2) Her temadan (Kişisel,gezi,kozmetik,kitap,vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem?

Bu şekilde bir ayrım yapmam imkansız, okuma listemdeki bütün blogları hergün okuyorum ve hepsinin verdiği keyif farklı.

3) Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?

Öneri vermeye kendimi henüz hazır hissetmiyorum, ben de çok yeniyim ve her okuduğum blogdan başka bir şey öğreniyorum, tek önerim okusunlar.

4) Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?

Ülkemi çok seviyorum, başka bir ülkede yaşamak benim için çok zor olurdu. Gitmek istediğim mekan sorulunca da aklıma Van Gölü içindeki Akdamar adası geldi.

Sevgiyle 


4 yorum:

  1. Ne kadar da samimi olmuş yazınız :) siz de benim gibi ilk kez mim yazmışsınız umarım sıkça bir etkinlikte bir arada yazarız . Sevgi ve saygılarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz Emre Bey. içimden gelenleri yazdım elimden geldiğince. güzel dileklerinize katılıyorum bende. sevgi ve saygılarımla :)

      Sil
  2. Esra Hanımcım; samimi, içten ve sıcak bir mim etkinliği yazısı olmuş.Emeğinize sağlık. Sevgilerimle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, ilk kez olduğu için heyecan yaptım, sevgilerimle :)

      Sil