9 Ağustos 2016 Salı

HC Ovex ve HC Doping



Geçtiğimiz hafta Facebook sayfam Şans Kapıyı Çalarsa da sevgili HC Care sponsorluğunda bir çekiliş düzenledik. 2 şanslı takipçim HC Ovex kazandı, güle güle kullansınlar. HC Care ve sevgili Asena DEĞERLİ beni de düşünmüşler ve çok memnun olduğum HC Ovex ve ilk kez kullanacağım HC Doping göndermişler bana da, çok teşekkür ediyorum.  

 


HC Ovex i uzun süredir haftada 2 ya da 3 kez kullanıyorum. Şampuanla yıkadığım saçlarımı duruladıktan sonra ıslaklığını bir havluyla alıyorum. Nemli saçıma saç derisi hariç sürerek 5 dakika bekletip su ile çok abartmadan duruluyorum. Sonuçta yumuşacık, parlak ve kolay taranan saçlarım oluyor. 
Saçımı nemlendiriyor, ağırlaştırmıyor.  Bir süre önce renk açtırma işlemi yaptırmıştım ve saçlarım yıpranmıştı, bu işlem sonrasında kullandığımda saçlarım kısa sürede eski haline döndü. 
Kırmızı yazıya tıklayarak sitesinden detaylı bilgi alabilir, sipariş verebilirsiniz. 





Beyaz, kendine has bir kokusu olan krem yapısında bir ürün. 



                             


Büyük boy 200 ml lik bir kavanozda, ayrıca 20 ml lik iki tüp içeren küçük boy bir ambalajı da var. 







HC Doping i ise ilk kez kullanacağım. Ürün bir yoğun bakım serumu. Bu aralar saçlarım biraz döküldüğünden benim için harika oldu gelişi. 

Saç ve saç köklerine nüfuz ederek saçları canlandırıp yeni saçları tetikliyormuş o halde dökülenlerin yerine gelsin yeni saç telleri. Saç köklerinin canlı olması gerekiyor. 
Her yaştaki kadın ve erkek için uygun bir ürün. 
Kırmızı yazıya tıklayarak sitesinden detaylı bilgi alabilir, sipariş verebilirsiniz. 




Avucuma biraz sıktım ama pek belirgin olmadı, beyaz gibi görünen ürünün sıkınca hafifçe köpüren bir pompalık kısmı. Pompalı, ince sprey kısmı bulunan bir şişeye sahip. 

Hergün ya da gün aşırı saç derinize temas ettirerek saç diplerinize püskürtüp ellerinizle masaj yapın. Uygulamadan sonra 4-6 saat saçınızı yıkamayın. 1 saat kurutma makinesi, jöle vb. kullanmayın. En az 3 ay kullanılması iyi bir sonuç açısından tavsiye ediliyor. 

Saç derinizde yara, yanık vb varsa doktorunuza danışmadan kullanmayın. Boyalı ya da permalı saçta kullanılabiliyor. 










16 yorum:

  1. HC Ovex şimdiye kadar kullandığım ürünler içinde saçlarımı en iyi yumuşatanı diyebilirim.Üstelik kokusunuda çok seviyorum.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız bende aynı fikirdeyim Filiz Hanım, çok memnunum, sonuç mükemmel, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. HC Ovex için hızlı saç kurtarma ürünü diyorlar. Henüz denemedim saçlarımla uğraşmaktan:)
    Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç rengimi açtırdıktan sonra yıpranan saçlarımı kısa zamanda onardı, tavsiye ederim, ben de ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba Esra Hanım :)) Yorumunuz üzerine, saçlarımı nemlendiren iyi bir ürün bulamamıştım.Mutlaka deneyeceğim .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağınıza inanıyorum Banu hanım :) sevgilerimle

      Sil
  4. HC ürünlerini ben de çok seviyorum. Özellikle bakım yağı favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Complex de favorilerim arasında .

      Sil
  5. SAÇLARIM İÇİN İSTEDİĞİM GİBİ ÜRÜN PEK BULAMIYORUM BU ÜRÜNLERİ DENEYECEĞİM BENDE PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER :) GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağınızı düşünüyorum, ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu markanın ürünleri çok beğeniliyor, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok memnunum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Cok merak ettiklerimden ama hic kullanmadim, tesekkürler yaziniz icin güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, kullanırsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

      Sil
  8. hc hair care tüm ürünleri harika. ovex maske de gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum size mükemmel ürünler hepsi.

      Sil