25 Mart 2016 Cuma

Chef Seasons'tan Nefis Çeşni ve Baharatlar Geldi

Chef Seasons ürünlerini denediğim ve çok memnun kaldığım bir firma. Ürünleri arasında baharat karışımları, soslar, baharatlar ve gurme tuzlar mevcut. Her çeşit yemeklerinize ayrı lezzet katmakta. 
Birkaç gün önce bana Provencal Baharat Karışımı ve İtalyan Otlu Tuzlu Çeşni ürünlerini gönderdiler. İki ürünü de denedim ve çok başarılı buldum. Yemeklere, salatalara, kahvaltılıklara çok yakıştırdım, çok teşekkür ediyorum. 



Provencal Baharat Karışımı

40 100 ve 150 grlık değirmenli kavanozlarda, 100 grlık kutuda satılıyor. Et ve tavuk yemeklerinizde kullanabilirsiniz. Ben siyah zeytinin üzerine sızma zeytinyağı döküp bu karışım ile denedim ve çok beğendim.  İçindekiler; rezene, hardal, fesleğen, maydanoz, biberiye, kekik, pembe biber, mercanköşk, adaçayı, lavanta. Hardal tohumu içerdiğinden uyarı var, sanırım alerjik bir baharat. 

İtalyan Otlu Tuzlu Çeşni

Deniz tuzu ve İtalyan Otları püresi içeriyor. Bu otlar, frenk maydanozu, fesleğen, biberiye ve kekik. Değirmenli bir kavanoz 100 grlık. Türkiye'de üretilmiş. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder