4 Kasım 2015 Çarşamba

Yoko Cilt Bakım Ürünlerinin Harika Hediyeleri

Facebook Yokociltbakımürünleri sayfasının bir süredir takipçisiyim. Deneyenlerin ürünlerden çok memnun kaldıklarını, tavsiye ettiklerini yayınlanan gönderilerde görüp ürünleri merak ediyordum. 
Geçtiğimiz ay yaptıkları yarışmalarına katıldım ve kazanan 5 kişiden biri de ben oldum. Sitelerinden 150 TL değerinde seçtiğim ürünleri göndereceklerini söylediler, ben de 3 ürün belirledim. YOKO Soya Q10 katkılı krem, YOKO Q10 yoğun göz kremi ve YOKO nar özlü göz jeli tercihlerim oldu. Bugün MNG kargo ile hediyelerim geldi. Tahminimden çok daha güzel ve kaliteli ürünler. Denemek için sabırsızlanıyorum. Denedikten sonra deneyimlerimi de yazacağım ama ürünler hakkında bir yazı paylaşmak istedim. 
Firmaya çok teşekkür ediyorum. Siz de benim aldığım ve cildinize uygun farklı ürünleri incelemek isterseniz tıklayabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder