20 Kasım 2015 Cuma

Saç Bakım Yağları

SlimLeaf markasına ait Sinemaki & Propolis Uzun Saç Bakım Yağı'nı bir süredir kullanıyordum, bugün bitirdim. Banyodan önce haftada 3 kez saç diplerimden uçlara doğru yedirerek sürüp 35 dakika beklettikten sonra yıkadım. Sinemaki Ekstrakt, Propolis Ekstrakt Çörek Otu Yağı Hint Yağı Tatlı Badem Yağı Susam Yağı Ceviz Yağı Saf Zeytin Yağı içeriyor. Kendine has güzel bir kokusu var. Yıkayınca koku kalmıyor. Sipariş vermek isteyenler buraya tıklayabilir


Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ise günlük bakımda kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Banyodan önce ya da banyodan sonra ıslak saça birkaç damla sürmek yeterli. Saçlarım hacimli, yumuşacık oluyor. Boyalı saçlarımda elektriklenme vb. sorun yaşamadım. Saçları ağırlaştırmıyor, kırık olmasını engelliyor. Saçlarım zaten oldukça gür ama boyalı olduğundan sertleşme yaşıyordum, bu sorunum ortadan kalktı. Yıpranmış saçlarımı onardı, bakım yaptı. Ben Onarıcı çeşidini kullandım. Çok memnun kaldım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder