2 Kasım 2015 Pazartesi

Bebak Acı Badem Sütü Deneyimim

Bebak ürünlerini beğenerek kullanıyorum, sosyal medyada da takip ediyorum. Kullandığım birçok ürününde hiç sorun yaşamadım, çok memnunum kaldım. Özellikle yeşil beyaz ambalajları ve kokusu beni çocukluğuma götürüyor.
Dün elimdeki son Bebak ürünü olan Acı Badem Sütünü bitirdim. Göz makyajımı çıkarmak için kullanıyordum. Göz makyajımda 2 kat mascara, eyeliner ve çok az far kullanıyorum günlük olarak. Bunu çıkarmada oldukça başarılı. Pamuk üzerine çok az sıkıp gözlerimi temizliyorum. İki kez sildiğimde makyajım çıkmış oluyor. Sonrasında gözlerimde kalıntı kalmıyor, yanma vb. olmuyor. Yeniden alınacaklar listesinde yerini aldı. Sitesinde ürünlerinden şöyle bahsediyorlar. 
Cildi temizler, nemlendirir ve besler.Etkin makyaj temizleme özelliğine sahiptir.Doğal acı badem özü ve acı badem yağı içerir,cilde canlılık, parlaklık ve tazelik verir.Coenzyme Q10, çevresel yaşlanma etkilerine karşı cildinizi güçlendirir.Tüm cilt tipleri için uygundur.

2 yorum:

  1. Çok amaçlı bu kremden ben de memnunum. Bittikçe alıyorum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de olmazsa olmazlarımdan çok seviyorum, fiyatı da çok uygun. Sevgiler :)

      Sil