2 Ekim 2015 Cuma

Bitkisel Ürün Merkezinden Harika Bir Çanta Geldi

Facebooktaki Bitkisel Ürün Merkezi sayfasının geçtiğimiz ay bir yarışmasına katıldım. Hediye harika bir çantaydı. Şartları tamamladım, sonuç açıklanınca çok mutlu oldum, çantayı ben kazanmıştım. 




Firma yetkilileri çok ilgililer, hemen adresimi aldılar ve kısa sürede beni çantama kavuşturdular, kendilerine çok teşekkür ediyorum. Kargo teslim sürecinde ve teslim sonrasında bile ilgilerini eksik etmediler. 
Firma; bitkisel ürünler satıyor. İnternet sitelerinde organik yağlar, şifalı sular, bitkisel yağlar, kişiye özel ürünler, organik saç boyası, softgel, kapsül, şampuan ve sabunlar, kremler gibi başlıklar altında birbirinden kaliteli ürünler mevcut. 100 TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava, İstanbul içi 24 saatte teslimat yapıyorlar, havale ile ödemede % 5 indirimleri var. Üye olup takip etmenizde fayda var bence. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder