20 Eylül 2015 Pazar

Sana Kapak Olsun Sponsorluğunda Yaptığım Çekilişin Sonucu

Fotoğraf elime ulaşınca paylaşmak istedim. Çekilişimden hediye kazanan Dimpleinlove hediyesine kavuşmuş iyi günlerde kullansın, çok güzel olmuş telefonunun kapağı. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sana Kapak Olsun sponsorluğunda yaptığım çekiliş sona erdi. Firmaya destekleri için çok teşekkür ediyorum. Kişiye özel kendi tasarımınız her telefona uygun telefon kapak ve kılıflarını bulacağınız site için buraya tıklayabilirsiniz.

Sonuçları doğum günümde açıklayacağım demiştim. O gün bugün :) Çekilişi çekiliş yap sitesi ile yaptım. Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Kazanan Dimpleinlove . Kendisine email gönderiyorum. İyi günlerde kullansın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder