15 Eylül 2015 Salı

Bugün Ariel Lekesavar Kapaklı Sıvı Deterjan Geldi

Everydayme sitesini çoğumuz biliyoruz ve üyeyiz. Eski Denedim Biliyorum sitesi. P&G firmasına ait bir site. Hem çok yararlı bilgileri hem de zaman zaman yaptıkları anketleri ve yarışmalarıyla çok ilgimi çekiyor. Hergün farklı şeyler öğreniyorum, değişik ürünlerin özellikleri okuyup satın almak istediğimde yararlanıyorum. 
Bu siteden katıldığım bir anket sonucunda yeni Ariel sıvı deterjanı deneme imkanı buldum. Ariel zaten denediğim ve hep memnun kaldığım bir deterjan. Bu sefer Lekesavar bir kapak geliştirmişler. Bu kapak sayesinde sıvı ve toz deterjan gücü birarada uygulanabiliyormuş. Lekenin üzerine döküp kapağın pürüzlü kısımlarını sürterek lekeyi fırçalayarak bir ön temizlik sağlanıyor. Ya da istenirse kapağa deterjan konulup çamaşırların arasına yerleştiriliyor. Özellikleri detaylarıyla burda  
Ben de deneme ürününü deneyip yorumlarımı siteye yazacağım. Şimdiden teşekkürler Everydayme 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder